24 Januari, 2018

Terapi Berkuda

Agak lama juga saya tak update aktiviti terapi berkuda Ain. Bukannya apa, saya tak banyak snap gambar Ain sebabnya saya sendiri berada dalam arena...turun padang untuk melaksanakan aktiviti ini....Ada ketikanya saya jadi sidewalk dan ada ketikanya pula saya lead kuda. Maka saya hanya mampu berharap adalah parents yang sudi tolong snap gambar-gambar Ain ketika Ain berkuda. Terima kasih kepada parents yg sudi snap gambar Ain...Entri kali ini saya gabungkan kesemua aktiviti terapi berkuda Ain...
...Ini aktiviti Terapi Berkuda hari ini Rabu, 24 Januari 2018. Tqvm pada semua yang membantu Ain khasnya kepada mr.Terrence yang sentiasa memantau keadaan Ain semasa terapi dijalankan, siap dukung Ain lagi......Diakhir terapi, pastinya mak dan anak berpossing. Hari ini saya lead Dart kemudian lead Purdita. Today Purdita buat ragam tak nak jalan...jenuh nak pujuk suruh jalan...Tapi Purdita masih setia beri kerjasama walaupun macam terpaksa je...hahaha kuda pun pandai buat hal juga bukan.orang je. Apa-apapun, saya juga semakin confident lead kuda, Alhamdulillah...