17 Disember, 2021

Penyakit Datang - Rawatan Cara Alternatif

Tak tahu punca dari mana...tetiba pada Jumaat 17 Disember 2021, badan Ain naik merah-merah dan bengkak-bengkak. pada awalnya saya menyangkakan digigit semut tapi bila diamati macam kesan campak tapi Ain tak demam pun...Tengok lagi‼️ Macam kena kelegater pun besar kemungkinan juga 🤔. Saya segera menyapu Sejuta wajah + ais batu dan bagi Ain NW5 dan NW20. Menjelang jam 2 petang..merah-merah dan bengkak tu melarat ke muka. Saya segera mandi aiskan ain dan sapu sejuta wajah...Ada kurang sikit...
..Gambar ni selepas saya sapu sejuta wajah. Gambar sebelum saya lupa nak ambil. Oleh kerana merah-merah dan bengkak-bengkak itu masih kelihatan serta jadi pula di bahagian tangan Ain, saya terus membawa Ain ke Home Spa Ice Therapy untuk menapatkan rawatan yang lebih tepat dari perawat/Dr. CVT. Alhamdulillah...cara saya rawat betul cuma saya kena bagi Ain NW14 dan lumurkan seluruh badan Ain dengan sejuta wajah + ais batu...
...Pagi esoknya Sabtu 18 Disember 2021 merah-merah dan bengkak sudah tiada...jadi, dapatlah Ain join program Mesra Santai Bersama Kuda...rezeki dapat join, Alhamdulillah...