08 Jun, 2020

Keranamu Nur Ain

Kehadiran Nur Ain dalam kehidupan saya merupakan satu anugerah yang terindah. Kehadirannya mengajar saya untuk menjadi seorang yang cekal dan tabah. Kerananya saya bangkit berusaha untuk keperluannya. Saban waktu saya mencari ruang dan peluang untuk Ain agar dia gembira dan menjadi anak CP yang berjiwa besar dan hebat mengikut keupayaannya. Saya tanamkan sikap yg positif dalam dirinya dan juga dalam diri saya. Sebelum Ain hadir dalam hidup saya..saya tak terfikir pun untuk melibatkan diri dengan kuda, berenang dan menyelam (scuba) tapi segalanya berubah dengan kehadiran Ain...Alhamdulillah. Semoga kami terus cekal berusaha demi untuk Ain dan semoga Allah SWT limpahi rezeki dalam rahmatNYA buat kami, aamiin. Ain Kau Yang Teristimewa...anugerah terindah...
Simpan kenangan kat sini 😊...